FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, vad ska man annars kalla det ?
Allt fler inlägg ser ut som: "Fan, min sida har varit nere i 10 minuter nu, fan vad NoName-hotellet suger". "Vår sida ligger nere hela tiden. Kan inte rekommendera NoName". etc, etc, etc, etc. Kan man få mindre kött på benen än så ? Att kritisera/kommentera olika webbhotell är i huvudsak bra eftersom då blivande webbhotellskunder kan få lite kött på benen angående deras support, tillgänglighet, etc.. Men att skriva som ovan ger ju inget mer än onödig "skit" i forumet. Hur många gånger kontaktade du supporten ? Gjorde de inget åt problemet ? På vilket sätt kontaktade du supporten, epost/telefon/fax ? Hur länge har du haft ett webbkonto hos NoName ? Att en hemsida ligger nere 10 minuter på 15 år är inte direkt mycket. Ja, detta är bara några saker jag tycker man bör ta upp när man väl kritiserar/kommenterar ett webbhotell. Så, snälla ge oss mer kött på benen. |
||
![]() |
![]() |
|
|