FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Personligen anser jag att om man bedriver sådan verksamhet där det handlar om att man tappar så stora summor på bara 10 minuter så BÖR man se till att sakerna snurrar ordentligt. Det gör man genom att ha en dedikerad server där man vet vem som sköter burken, var han bor, vad hans fru heter och var hans barn går på dagis. Att hyra in sig på ett webbhotell och sen gnälla över supporten för 10 min nertid är antigen överdrivet gnäll eller dumsnålhet i mina ögon. Självklart, det finns säkert gråzoner, o så gillar vi att gnälla. ![]() /Zoran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad tråden handlar om är hur man skall kritisera...konkret, sakligt och befogat..,.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
Hmmmm...grrr! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du är mycket välkommen att posta samma inlägg som egen tråd i webbhotelltjänster, eller ännu bättre, skicka det till bolagets styrelse. Jag sysslar egenhändigt inte med någon censur när det gäller tjänster jag är inblandade i utan sådana beslut tas alltid tillsammans med någon annan moderator/admin, eller helt på initiativ av annan moderator. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan mycket väl förstå att folk någonstans vill ösa ur sig sin frustation över supportavdelningarna på många webbhotell för 95 % av dem har mycket att önska av sina kunder.
Även om det kanske kan vara s.k. amatörmässigt gnäll så ger det mig åtmistone den informationen, att det inte bara är jag som har problem med just det webbhotellt. På alla webbhotell inträffar det fel. En hårddisk kan krascha oavsett hur bra service elller hårdvara de har. Det är säkert något alla kan förstå. Det viktig i ett sådant läge (i alla lägen) är att ge information. Kunderna vill gärna veta vad som händer. Inte för att ge reklam men 24-7webhosting är ett föredöme när det gäller att ge information. De skickar ut information om när uppgraderingar sker eller annan service och de talar om under vilka tider störningar kan ske. Har det varit något fel så kommer det ett meddelande om felet, vilka som har drabbats osv. Av deras meddelande har jag lärt mig att det kan hända mycket utanför ett webbhotell som gör att hemsidan inte fungerar. Kablar grävs av, telias routrar går sönder (vilket verkar vara inte allt för ovanligt) osv. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|