Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljes: Film/tv sida

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-06-17, 00:33 #1
Sorku Sorku är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2007
Sorku Sorku är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2007
Jag har tvekat ett par gånger att skriva detta inlägg, men har slutligen bestämt mig att det är den enda rätta lösningen för sidans utveckling och framgång då jag inte hinner med längre. Det kan tillägas att jag aldrig har haft som mål att tjäna pengar på sidan, utan det är mestadels av eget intresse jag utvecklat och drivit den. Det innebär då att jag tyvärr inte kan komma med några detaljerade siffror på eventuella inkomster.

[s]ubtitle[s]ource.org

Ser ingen mening i att lista alla funktioner som finns, det är nog enklare att ni tar er en titt själva.
- Adminfunktioner för att hantera innehållet/kommentarer etc
- Hela sidan, förutom phpbb forumet, är egenkodat
- 3000+ medlemmar på forumet

Det som ingår är då designen, php koden, databasen och domänen.

Trafiken på sidan är beroende på när nya tv avsnitt och filmer kommer ut, vissa dagar har den klättrat förbi 70K andra dagar går den under 40K.
Här är google analytics rapporten för maj månad:
http://www.megaupload.com/?d=9BQRDG98

PR4, trillade ner från 5 i februari tror jag det var. Bra placering i google, som du kan se på besökarantalet från google i länken ovan.

Över till inkomster/utgifter. Jag har haft en server stående hemma, så det enda som kostat är hosting och självklart domänen 59:-/år.
I december 2008 behövde vi finansiera hårdvaruuppgraderingar, då drog vi in 715USD med adsense.
Värt att notera är att man kan inte använda adsense på undertextsidor längre då det bryter mot deras villkor (tror jag postat något om det innan).

Vi får väl se vad detta leder till, hoppas jag inte missade något nu

Startpris: 10 000:-

Auktionen avslutas måndagen den 30:e juni kl 23.59
Jag säljer som privatperson och har rätt att neka det avslutade budet om jag anser att det är för lågt.
Sorku är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017