FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan, säljer en unik design skapad av mig.
-Bakgrund(mönster), ikoner(som twitterloggan och fågeln osv), design och layout är skapade av mig. Dock twitterloggan och fågeln är mer av standardlook. -PSD, mönster & teckensnitt medföljer. Kan kodas i xhtml, css & jquery för 800kr mer. -Säljer som privatperson Designen ------ Börjar auktionen på 500kr. Bud tas emot via mail, pm och i tråden. (Helst i tråden då buden visas vara "äkta"). Auktionen slutar den 17 juni (onsdag) kl 20:00. Hej från mig! ![]() EDIT: Kvalitén är sämre på länken. För seriösa kan ni skicka pm om bättre kvalité. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Oj, mycket snyggt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
tack FredrikNas
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ingen intresserad? sätter dit ett köp-nu pris 600kr.
Och startbudet till 300kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Rent praktiskt, hur gör man enklast om en psd-design till html.. Sitter och klipper i Paint och sedan försöker få delarna att se bra ut med html/css?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Reager: avänd först photoshop för att göra psd till själva sidor skall finnas på nätet med som gör det för 0skr sök bara på psd to xhtml så får du leta. I övrigt kunde du skapa en egen tråd med ditt problem. lycka till båda och hoppas mitt korta svar var nog |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vadå skapa en egen tråd, hans fråga ær direkt relaterad till att køpa designen?
Det har blivit hysteri runt dessa førsæljningstrådar, om man funderar på att køpa en design så anser jag att det ær illa tvunget att få stællas frågor i tråden, som ær relaterade till møjligheten att kunna anvænda designen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
skit snygg design!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Oj här var det skrivet, hmm. Tack för kommentarerna.
Annonsen går ut om ca timme och ingen har varit intresserad att köpa än så länge. Ta chansen nu på 200kr som startbudet är. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja jag vet inte vad jag ska göra med den, men en portfolio sida som allra minst kan det bli
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|