FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Litar nu till att någon kan hjälpa mig. Behöver en gammal hederlig väckarklocka som går att dra upp. Har någon sett sådan hos någon nätbutik?? Vill inte ha batteriklockor eller klockradio utan gammal hederlig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Teknikmagasinet har en sådan. Den skramlar fint.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hittar ingen på deras webbsida, får kolla i morgon på stan hos dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Read Only
|
Har du kollat tradera?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag skulle behöva ha en sån där kalle Anka väckarklocka... någon som har en sån? en sån som sliter av en täcket, tippar en ur sängen, ner i badet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite off topic: Men vet ni svårväckta personer om att man faktiskt kan träna upp förmågan att stiga upp när klockan ringer. Jag är själv en sån som alltid ställer tre alarm eftersom jag gillar att dra mig. Men jag har testat med framgång att gå och lägga mig som vanligt, ställa väckarklockan på 5 minuter och sen gå upp när den ringer och påbörja morgonrutinen för att sedan göra om hela proceduren ett par gånger. Teorin bygger på att vi har vant oss vid att snooza så pass mycket att vi nästan gör det automatiskt och det gäller att träna upp en ny rutin för att gå upp när klockan ringer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag snoozar aldrig utan kliver upp när det ringer, men inte F-n är jag pigg för det...snarast halvdöd.
Vissa är morgonmänniskor och andra kvällsmänniskor, det är genetiskt och inget att göra åt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
den mannen har garanterat ingen flickvän....och med den klcokan tror jag inte han får någon heller |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men klockradio kan ju vara bra ändå, föredragsvis en Sony, som på 80 och 90 talet gjorde överlägsna klockradios, min pappa har en som är 25 år, som fungerar som en...klocka ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|