Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

All-round recensionsskript

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-06-09, 01:19 #1
Kays avatar
Kay Kay är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2004
Kay Kay är inte uppkopplad
Medlem
Kays avatar

Reg.datum: May 2004
Hej!

Jag har utvecklat ett projekt (s-kiv-but-iker.se) med hjälp av ASP och MySQL på samma område som Jobinside.se. Överenskommet var först ett samarbete, som förvandlades till ett utköp av mig och systemet, som slutade med ingenting alls. Jag valde dock att slutföra utvecklingen (dock inte den ursprungliga nischen på sidan) och har nu för avsikt att avyttra det färdiga resultatet, som står er fritt att mångfaldiga och nischa. Det har tagit mycket tid i anspråk och jag har sammanställt en PDF på 12 sidor med i princip fullständig specifikation av systemets delar, funktioner, databasuppbyggnad, vilka inställningar som kan göras och hur man går tillväga för att mångfaldiga systemet.

Systemet passar den som har ett gäng domännamn som passar in på recensioner och därmed vill komma igång med ett flertal sidor snabbt och lätt. Jag har en lista på lediga domännamn med tillhörande idé som jag kan dela med mig av vid eventuellt överlåtande. Jag söker en seriös spekulant att föra dialog med och det gäller främst exklusiva rättigheter, men är självklart öppen för förslag.

Intresserade av projekt eller PDF får gärna höra av sig via PM. Föredrar och premierar snabba affärer och uppdaterar tråden ifall några frågor är väldigt frekventa.

Mvh Fredrik
Kay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017