FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare alla,
Har lite problem med att få en vettig hierarki på min sambos blogg (Wordpress), såsom det ser ut just nu kan ni hitta här: www.frida-g.se Skulle vilka ha en mer flexibel hierarki där underkategorierna är gömda och inte synliga dvs ungefär som + tecken på de flesta enkla websidor eller något som gör att man måste klicka på huvudkategori för att se underkategorier. Finns det någon sådan lösning? Mvh Rickard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
jquery kan man fördel användas.
Exempel här: http://jonasboman.se/meny1/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan man på något sätt få bort numrena också efter rubrikerna dvs antal inlägg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tamej fasiken ett av de bättre programmen jag sett till Wordpress.
Tack så jättemycket! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hur får jag denna funktion som finns i länken in i bloggen? Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
din meny måste ha en viss struktur eller så får man ändra i javascriptet för att anpassa till den strukturen din nuvarande meny har.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Och det betyder?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kod:
<ul id="meny"> <li class="first"><a href="#">Förnamn</a> <ul> <li><a href="#">Anders</a></li> <li><a href="#">Bertil</a></li> <li><a href="#">Certil</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Efternamn</a> <ul> <li><a href="#">Andersson</a></li> <li><a href="#">Börjesson</a></li> <li><a href="#">Cederbourg</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Orter</a> <ul> <li><a href="#">Arboga</a></li> <li><a href="#">Borås</a></li> <li><a href="#">Charlottenberg</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Kommuner</a> <ul> <li><a href="#">Blekinge</a></li> <li><a href="#">Dalarna</a></li> <li><a href="#">Gotland</a></li> </ul> </li> </ul> |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|