FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Vi har nyss startat en webbtidning om reklam och skulle vilja ha lite feedback på denna vad gäller utseende, innehåll och så vidare. Länk till Advine Tack på förhand! Kristoffer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni har iaf javascript-fel på sidan
![]() Kod:
$("ul.sf-menu") is null $("ul.sf-menu").superfish({ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gillar den, gillar just bra reklam också
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
All right, får ta en titt på det. Tack! Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skøn sida och så, men en fråga: kan man kalla vad som hellst før en tidning? vad jag ser så ær det ju en blogg? D.vs i en tidning så væntar jag mig lite intervjuer, jæmførelser och reportage. Men det kanske kommer?
Skøn sida iaf, ska lægga till i rss och følja med ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Vad roligt att du gillar den! Läs gärna! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Menyn är buggad. Om man rör precis under huvudelementet och ner mot dom underliggande elementen så döljs drop-downen.
Tycker även att sökfältet ser rätt tråkigt ut. Funderat på att ljusa upp både texten och bakgrunden lite? Själva kontrasten mellan text och bakgrund blir inte direkt läsbar i mina ögon. På "Populära artiklar" lär du dra in listorna med en vänstermarginal. Ser inte bra ut när dom slickar kanten sådär. Texten "Annonsera på advine" är inte centrerad heller (vet inte om det ska vara annonser, jag har AdBlock påslaget). Rent generellt är det en rätt fräsch och enkel layout med lättöverskådliga fält och rutor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|