FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag säljer nu sidan "Jag vill ha info" (jagvillha.info) då jag ska ägna mig åt andra projekt. Sidan har idag 60 - 70 unika besökare om dagen som nästan alla kommer från Google. Idag finns lite adsense-reklam och en liten Loopia-banner på sidan. Sidan drar in 500 kronor i månaden just nu via Adsense. Sidan är inte uppdaterad sedan i november 2008 men håller fortfarande ett bra besökarantal och lite arbete på sidan tillsammans med ett utökande av reklam skulle utan tvekan få intäkterna att öka mycket. När sidan var mer aktiv och jag arbetade mer med reklam på sidan så tjänade jag drygt 1500 kronor i månaden på ~60 unika besökare om dagen. Pagerank: 3 Inlänkar: ~95 st. Ge mig ett bud på sidan. Inga skambud, se till vilken potential som finns i sidan. Kristoffer EDIT: Länk till sidan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan man få en rapport på intäkterna?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Naturligtvis! PM:a din mailadress så ordnar jag det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har fått ett bud på 2500 kronor via PM
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har fått ett högre bud jag är nöjd med och väljer därför att avsluta auktionen i förtid. Tack alla för visat intresse!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta var den konstigaste aktion jag varit med om. Jag var tvungen att lägga ett bud för att få tillgång till statistiken. Om jag inte la bud så visades ingen statistik.. skumt.
Jag la även bud men fick aldrig se någon statistik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag fick, precis som jag skrev till dig, många förfrågningar på statistik. Jag bestämde mig då för att enbart skicka ut statistik till de som visade sig seriöst intresserade igenom att ge sig in i auktionen. Siffror hade trots allt alla fått i tråden, så det handlade bara om "bevis" för att bevisa att dessa siffror stämde. Jag vet att du la ett bud, men jag fick detta slutgiltiga bud innan jag hann skicka över statistiken till dig. Därför fick du aldrig någon statistik.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|