FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag skulle vilja ha feedback och kritik på företagets nya webbplats. Jag är medveten om att sidan just nu ser lite galen ut i IE, men detta ska åtgärdas under dagen. Vad tycker ni om upplägget, färgval osv? Framgår budskapet i texter tydligt? Man blir lätt ruggigt hemmablind, så det kan vara bra att jag får veta hur ni ser det från ert håll. URL: http://www.dynament.se Kristoffer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De första jag tänkte på när jag såg din egenreklam-header, att det inte var egen reklam.
Sen var det lite mycket färger, grått, grönt, orange och lite blått. Nja, försök håll dig till en enhetlig färg istället. T.ex. endast orange eller blått. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite spontant tycker jag "stortavla_synsdu" är för hög, det är för lite kontrast mellan den gula beställknappen och texten i knappen. Lika så när man hovrar över menyn.
Tycker det är lite för tråkigt utan några bilder. Under kontakt bryter den rad mellan för och efternamn. Under referens vill jag gärna se en länk till er kunds sida. Om man söker på kontakt står det Okategoriserade, kontaktsidan inte hamnar överst.. säkert wp som inte gör som jag vill.. Saknar adress till företaget samt företagsnamn etc det gamla vanliga du vet.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack! Den stora bilden på förstasidan ligger kvar sedan första utkastet, vilket är dumt. Den kommer att ersättas av en mindre bild med tillhörande text och trevlig jQuery-funktionalitet.
najk, vart skulle du vilja se fler bilder? Under referenssidan så kommer bilder på arbeten att visas, tillsammans med kunders utlåtanden och länkar till respektive sidor. Denna är dock inte klar ännu, därför saknas detta. Kategorierna ska bort från sökresultaten. Ett komplett "visitkort" ska fixas, innehållande företagsnamn osv. Tack! Detta är till stor nytta! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker personligen att sidan ser skitsnygg ut, har dock några synpunkter, vet dock inte om det är något att göra åt...
* Första sidan, kanske lite stor ruta för reklam? * Kanske tona ner färgen på "Beställ ny webbplats"? Är det egentligen så smart att köra på WordPress? Finns det inte en hel del säkerhetshål i det? Annars så ser sidan skitbra ut! //Peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
sidan ser professionell ut och är bra som den är men du kanske ska föra fram vad ni gör. Det kändes lite luddigt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Stort tack för de fina orden, Peter! Den reklambild som finns där idag ska bort och ersättas av en annan, lite mindre, lösning. Hur skulle du vilja se att beställnings-knappen till höger skulle se ut om du fick bestämma? Vad gäller Wordpress så finns det, precis som i de flesta system, ett gäng säkerhetshål. Vi arbetar dock aktivt med Wordpress och har redan nu anpassat installationen ganska mycket "under huven". Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du borde optimerat den för 1024 i bredd, just nu är den precis inte optimerad för 1024 i bredd
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Något blir fel med lilla högra rutan under Produkter i Chrome.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|