FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ok då förstår jag hur det är tänkt.
Tjänsten är med andra ord till för de som inte kan någonting alls om hur man skall marknadsföra sina tjänster/produkter samt inte orkar titta på sina loggfiler över besökare. Bådar ju gott för en framtida försäljning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja vän och vän.
Om man inte klarar av att definiera sina tilltänkta kunder med annat än att man kan se vilka som besöker ens hemsida så är man nog lite fel ute. Men å andra sidan, jag förstår din fråga. Sysslar man inte med marknadsföring eller försäljning är det lite svårt att ha grepp på det där hur man skaffar kunder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jadu, broder
![]() Jag vet inte hur andra använder sig av denna funktionen. Kan bara berätta om den begränsade marknaden jag befinner mig i. Företaget jag gör uppdrag åt lägger väl runt 300 000/år på reklam/marknadsföring genom facktidningar/mässor & konferenser. Med en omsättning på X antal milj vet jag inte riktigt om de är bättre eller sämre än dig och mig på marknadsföring. Denna funktionen vill de ha endast för att se om någon av konkurrenternas kunder surfar in på deras hemsida. Då vet de om dessa kunder letar efter den typen av produkter & den logiska slutsatsen blir att de letar efter en ny leverantör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag skulle inte betala en krona för ett sådant program då den inte kommer kunna ge dig mer information än en vanlig whois-sökning kan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|