FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
gör min första försäljning och Säljer då webbplatsen www.dati ng sajter .se[B]
säg gärna till om jag missat något nedanför. all trafik kommer gratis från Google och har inte lagt en enda krona på någon sorts marknadsföring. allt tid jag lägger ner nu är ca 20 min på att acceptera kommentarer 1-2 gång i månaden. någon som kan seo någolunda kan nog få ut mycket mer än mig som lärde mig lite onpage seo på sajten och inget mer , potentialen finns och online dating är hett nu i kris tider, sidan har vart uppe i ca 3 månader och tjänat in 133,24$ 6dollar första månaden medans jag höll på att göra sajten och resterande har tickat in nu de 2 senaste när den vart uppe . Sidvisningar Klick CTR för sida Sid-eCPM [?] Inkomster 17 046 388 2,28% 7,82 US$ totalt 133,24 US$ har väl runt 30 indexerade sidor kan jag tro, ni får gärna kolla upp exakt. säljer inte under 2500kr då kan jag lika gärna vänta och låta det ticka in av sig själv genom adsense. köp nu pris är 4000kr. så låt oss starta budgivningen från 2500kr och se om det leder nånstans ![]() skriv gärna i tråden eller PM om ni är intresserade. sista dagen är fredag kl 15:00 |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|