FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men jag tror att nunames skulle tjäna mycket på att hålla normal prisnivå för överlåtelse (kanske ca 200 kr), om de har bra/automatiska rutiner för att sköta det. Antalet överlåtelser skulle öka rejält, och det skulle även bli mer attraktivt att nyregistrera nu-domäner. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bara att genomföra en transfer för en .nu-domän var rätt invecklat för bara något år sedan. Jag har inte utfört någon på ett tag.
För ägarbyte förmodar jag att det är en massa papper som ska faxas till USA.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ja, det är precis det som .NU vill uppnå. Mission accomplished! ![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag tror personligen att dom hade fått mkt mer cash om dom hade sänkt överlåtelse-avgiften. Ta bara en titt på amerikanska marknaden där man gärna hade köpt keywords.nu om det inte varit för den förbannade höga avgiften. Påminner lite om .Pro som kostade runt 99 dollar att registrera. Är det underligt att den toppdomänen inte har fått ordentlig slagkraft ännu, trots att den mkt väl hade passat i många ord? (och nej, Pro står inte för Pensionärernas Riks Org.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|