FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tar upp en gammal tråd istället för att starta en ny...
Senaste månaderna har mina inkomster från smsmovies gått från en ganska trevlig summa till typ kaffebröds pengar. Antalet besökare jag skickar till dom har visserligen minskat till kanske 3/4 av vad det varit som mest. Men inkomsterna är max 1/4 av vad dom har varit. Någon mer som upplever detsamma? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
I juli hadde jeg 3210€, i november hadde jeg 268€
Besøkende -68% så nå er det slutt med smsmovies. Har ikke fått betalt på 2 mndr heller |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Samma sak här. I slutet av oktober sjönk statistiken radikalt helt utan anledning. Jag har frågat dom varför, men inte fått något svar. Pengarna som dom påstår att dom har betalat ut den 13 november har heller inte kommit.
Jag har tagit bort deras material helt från sidan nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tråkigt, någon som har testat något liknande program?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
partner.smsfilm.se/ kanskje?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
På den sidan finns det ingen som sköter supporten sen några månader tillbaka tyvärr. Sidan är nog på väg att avslutas och bytas ut mot ett annat system som dem ska köra.
Jag var glad att jag fick ut min senaste utbetalning bara för några veckor sedan.. Rekommenderas inte tyvärr.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag kan inte annat än att rekommendera smsfilm.se själv, dom har alltid varit schyssta och betalat ut snällt och prydligt till mig genom åren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dels har jag öppna supportärenden som ingen har brytt sig om att svara på i flera månader. Sen har försökt kontakta deras moderbolag dvs NEA och fick svar nåt i stilen med att dem ska byta system och alla "gamla" konton skulle flyttas över till det nya systemet. Detta skulla alltså vara klart i septermber.
Har sen dess försökt kontakta personen på på NEA som har hand om SMSFILM men utan att få svar .. så ja.. jag misstänker att siten kommer försvinna snart.. Finns ju en del saker som inte funkar på siten.. tex grafiken på statistik sidorna har inte fungerat på över 6 månader .. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Sen ändringen är min statistik 0, pengarna borta.
Settings not avaiable for partner.smsfilm.se... står det vid settings. Mail svarar de ej på. Suckers..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta är det sista svar jag fick från deras "support" 2009-07-17.. Flytten skulle alltså ha varit klar slutet på JULI och inte September som jag skrev tidigare. Strunt samma.. Inget har hänt sen dess ändå..
Med support menar jag att jag kontakta IT ansvarig på NEA gruppen som skickade vidare mitt mail internt.. Svaret jag fick kom från: [email protected] .. -- Hej. Vi har under längre tid hålt på med större ändringar i systemet, och vi beklagar de olägenheter detta kan medföra. Vi håller på att föra över partners från gamla systemet till nya, och alla partners vill få mail angående detta, i början av nästa vecka. Du behöver inte oroa dig angående gamla inkomster, altt blir overfört till nya programmet. Mvh, Tim - Smsfilm.se support. ------------------------------- Emne: Ang. SMSfilm.se Hej Då jag inte riktigt vet vem jag ska vända mig till så skickar jag ett mail till dig ihopp om att du kan vidare befordra det till rätt person i er organisation. Jag är en affiliate för smsfilm.se och loggar in via http://partner.smsfilm.se/. Jag har dels problem med att grafiken inte visas i statistiken och har "mailet" supporten 30 MAJ och ännu inte fått svar vilket får mig fundera över om partnersprogrammet verkligen finns kvar och vad som händer isf med mina innestående inkomster? Jag såg nu på www.smsfilm.se att det finns ett annat parnerprogram http://affiliates.smsfilm.net/ tillgängligt numera. Kan jag konvertera mitt gamla konto till det nya programmet och vad händer med mina gamla inkomster. Tacksam för svar, Mvh, Martin --- Senast redigerad av NuCo den 2009-12-04 klockan 09:22 Anledning: La till Extra information .. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|