FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker efter en bra VPN tjänst och säker.
Finns troligtvis många här som är duktiga inom detta ämne. VPN kommer användas för ladda ner saker mest. Har kikat lite på... http://ivacy.com/ men tips på andra VPN tjänster mottages gärna. (Vet att piratebay öppnar en också snart) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ta en titt på PatrikWeb! Enbart bra erfarenheter av honom!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Va min första tanke också men "från 400:- månaden" för en fattig arbetslös som mig kanske inte är något, tyvärr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt mig är den bästa lösningen att hyra en billig dedicated server utomlands. Då har man 100% kontroll över allt - loggar, trafik, användning osv. Kika på tex. OVH's Kimsufi server, väldigt bra pris.
För extra säkerhet skulle man kunna registrera sig med falskt namn, men ifall du endast kommer att ladda ner är det förmodligen inte nödvändigt. URL till OVH: Ovh.com Annars kan du ju ta och kolla in olika seedboxes, eller till och med lägga upp en privat seedbox på en dedicated server. Har du någon speciell budget för detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är en test VPN som inte loggar något, 12 aktiva anslutningar. 100% anonym. Och jag skiter fullständigt vad du använder den för, den gången abuse mail kostar i diskutrymme får jag börja överväga om jag får stänga ner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
PRQ erbjuder väldigt bra VPN anslutningar. Dock ganska dyrt då man betalar för reserverad bandbredd.
OT: patrik, är lite nyfiken varför du erbjuder gratis VPN test då jag inte direkt ser att den återspeglar någon tjänst du erbjuder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan man inte teoretiskt sätt sätta upp en egen VPN tjänst på sin egna dator och tanka via den? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|