FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej alla!
Jag heter Karl Roos och är 15 år, fyller 16 efter sommaren. Just nu bor jag i Belgien men jag flyttar till Sverige till sommaren, i slutet på juni. Jag söker nu sommarjobb i Stockholm för att tjäna lite pengar och göra något vettigare med sommarlovet än att sola, bada, bli brun osv. Har redan sommarjobbat, senaste sommaren och jag skrev då PHP under 4 veckor. Det jobbet fick jag genom att skapa en liknande tråd förra året. Jag kan PHP, CSS, (X)HTML och är både insatt i hur WordPress fungerar på ytan och ganska mycket under huven. Kan även läsa JavaScript och modifiera lite, men är ej flytande. Kan även grunderna i C. Jag är också ganska duktig på Photoshop. Har ni inget kod/programmeringsjobb så är det också intressant men antar att det är mest relevant på det här forumet. Har ni några frågor så är det bara att PM'a mig eller skicka ett mail på [email protected] eller [email protected] Skulle ni vilja prata med mig så är det karl_roos på Skype eller +46858033809 till våran IP Telefon. Väntar förhoppningsfullt! |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|