FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Länkar du direkt till deras webbplats eller är det en så kallad djuplänk direkt till en mediafil av något slag?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Länkningen har varit till en av deras undersidor o delvis djuplänkning.
tex som att ngn länkar till detta forum som öppnas i ett eget fönster, i länktexten stod även källa. Vi har nu plockat bort länken och deras faktureringskrav är borttagna hoppas jag, ett mycket märkligt betende kan man tycka men eftersom detta är en mycket stor aktör på marknaden vill vi inte bråka med dom. Länken är sökbar och används av ett flertalet andra sidor. Det känns som ombytta roller ..tänk att alla som man länkar till skall ha betalt för detta, eller att de inte vill att man länkar hotar med ....plockar du inte bort så fakturerar vi. Jag vet inte hur denna aktör tänkte men.. ta tex en telefonkatalog där alla som är med vill ha betalt för det..blir rätt komiskt . Förstår att det är många som vill veta vilken länk det är, men jag får fundera ett tag om jag vill publicera den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det känns som att de enda som hittar på något sådant är SF Bio.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Webbförvaltaren: Jag lovar att inte fakturera, du får länka gratis till billigast.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vilka är dessa idioter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Får man fråga hur mycket de ville ha betalt för utlänken?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|