FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
T.ex. ändra "Nätets bästa golfbutik" till "Golfbutiken med de lägsta priserna" Kunder bryr sig inte om ägaren av en butik säger sig vara "bäst". Det kan alla skriva på sina sidor och det vet kunden. Skriv nåt som lägst priser eller supersnabba leveranser i stället. Det är saker som kunder gillar. Tala inte om dig själv allt för mycket. Tala i stället om varför kunden ska handla av just dig. Ord som JAG och VI ska användas så lite som möjligt. DU och NI är mycket bättre ord eftersom kunden känner som att du talar direkt till honom/henne. Ska du utöka till fler språk, eller varför använder du både www.golfnu.se och www.golfnu.se/sv/ ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för synpunkterna
![]() Sökknapp kan i nuläget inte ändras p.g.a. xeleras e-butiks system( som jag använder), men ska se om de kan bygga om så jag kan ha en knapp i sökrutan och även flytta den till höger. Ska jobba på butiken efter era synpunkter så den blir bättre. Fortsätt gärna med mer feedback. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker det ser bra ut faktiskt. Just nu är jag för trött för att ge någon feedback direkt, men men.
Jag kan dock inte se att det ska vara något problem med att sätta in en sökknapp? Om du verkligen vill ha de, hör av dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur lång leveranstid har du på de olika sakerna vill nog många kunder veta innan köp.
Har du ingen fast telefon istället för mobilnummret? Koppla vidare den fasta telefon till mobilen så har du friheten för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för fortsatta synpunkter
![]() Idag blir det att kolla med Xelera för sökknapp och med Telia för att se om vi kan koppla ett fast telefonnummer till mobilnumret. En annan sak som vänner påpekat är att man ska visa att produkterna är billigare hos mig tydligare med t.ex. röda eller överstrukna ord. priser. Även att markera nyheter på ett tydligt sätt. Någon sajt som gör detta bra? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Pris: 1995,- NU: 1695,- Annars är bara en fetare, rödare text effektfullt, se till exempel http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=8133 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, inte enligt Xelera :/
|
||