FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker det är helt rätt att dom tvingas stänga ner... det är för många företag som tror att dom kan konkurrera med nästan likadant sortiment som andra har utan att vara så unika.
Hoppas att matindustrin fattar detta också snart... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det var dock inte det jag syftade på. Min poäng var att ALLT som jag har köpt på Netonnet har gått sönder inom några månader. Jag har köpt ca sex skrivare i mitt liv. Bara en har gått sönder (den dyraste). Den var inköpt på Netonnet. Jag har köpt tre dvd-spelare i mitt liv. Bara en har gått sönder. Den var inköpt på Netonnet. Jag har köpt tre mp3-spelare i mitt liv. Bara en har gått sönder. Den var inköpt på Netonnet. Det kan självfallet vara ett bisarrt sammanträffande. Men har du köpt tre trasig bilar hos en bilhandlare, så vore det dumt att köpa den fjärde bilen hos samma handlare. Jag är inte mycket för konspirationsteorier, men jag kan inte låta bli att fundera över om Netonnet inte säljer "lagade" reklamationer som Sony, HP, Acer, mm vill göra sig av med en andra gång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gustav: Det har hänt för mig med! Senast var det en CD-spelare från Sony som kajkade ihop.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Och mig med. DVD-spelaren jag köpte där höll inte länge och användes inte mycket heller. Jag har 2 andra spelare som har hållt väldigt länge och håller fortfarande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Högtalarna var paj i första, andra och tredje tv'n. Var någon av deras fullhd tv för typ 1,5år sen. Köpte samma "modell" på misco fast mindre storlek och den var inga problem med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att säga att PC City och Elgiganten är samma företag är väl inte helt korrekt även om de ingår i samma koncern.
Är inte direkt överraskad. PC City kändes ganska överflödiga redan när de satte igång.
![]() |
Svara |
|
|