FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag funderar på att skaffa butik på blocket.se
Fördelen med detta är att man få en klickbar länk direkt i sin annons. blocket.se har själva en PR7, men jag hittar inge PR på annonserna. Betyder det att inlänkens värde är värdelöst eller kan det vara bra ändå. Låt oss säga att jag lägger upp 10 annonser om dagen, detta kan snabbt generera inlänkar till siten. Efter sökningar på google så ser jag att annonser indexeras vilket betyder att google kommer hitta min länk. som bonus så kanske man dessutom säljer något från blocket.. =) Så är det någon som har erfarenheter eller tankar om detta så får du gärna kontakta mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Beror nog vældigt mycket på vad du sæljer.
Jag menar om du sæljer datorer ær det sækert mycket folk som sitter på blocket och letar beg datorer och ser dom då din butik finns det ju stor chans att dom køper dærifrån. Så jag tror inte det ær totalt værdeløs. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fast frågan är hur värdet på inlänken är....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
I princip alla inlänkar är bra. Men värde? Tja.. antagligen inte speciellt mycket, om man inte kan placera sökord i länktexten..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Samma sak som att skriva i annonser på tradera mer eller mindre?
Då du får ha html kod osv så kan du skapa länkar kors o tvärs. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Blocket, där försvinner väl annonsen efter cirka 1 månad..
Men hos Tradera ligger den där ett bra tag. Jag skulle rekommendera Tradera om du ska länka ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tradera kan vara kinkiga med länkar och dom kan bli borttagna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blocket har 3 månader...
|