FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för svaret, tror du att 500 mb skulle räcka/månad?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är du en sån som kan hålla dig tills du kommer hem för att köra genom WiFi för att kolla vädret imorgon eller ladda ner en stor bifogad fil i ett mail så räcker 500 mb helt klart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
SimonP: Touch Diamond är nog tyvärr en av de sämsta telefoner som HTC/Qtek någonsin har tillverkat. Hade min i 3 månader innan jag tappade den i toaletten och fick ut en Touch Pro på försäkringen istället. Men under de 3 månaderna gick det knappt en dag utan att den hängde sig. Till och med min gamla Qtek 8310 fungerade bättre!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har haft många Qtek/HTC-telefoner och de går inte riktigt att jämföra. De må ha alla funktioner på pappret, till och med mer än iPhone, men de har inte funkat lika bra och varit lika enkla att använda. Webläsaren i iPhone är otroligt mycket trevligare t.ex.
Men det är klart att den har brister, och jag föredrar ett riktigt tangentbord före touchscreen även om det funkar helt ok. Hade jag kunnat lägga vantarna på en Android-telefon för samma pengar hade det nog blivit en sådan istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har köpt en begangnad iPhone 3G, så hade jag Telenor innan som där jag befinner mig mest har kass täckning, så jag skaffade Telia. Och då gjorde jag en "egen" abonnemangsform. Fri surf 199kr/månad samt Prat 99kr/månad (ring och smsa för hela beloppet) totalt alltså 298kr / månad.
Det funkar riktigt bra hitills. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ni vet val ocksa att nar iPhone OS 3.0 kommer sa blir ju telefonen fullandad
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Just nu verkar det luta åt att det kommer en version i juni. Vi kan naturligtvis inte veta säkert. Men jag kommer att vänta.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|