FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag skulle jättegärna vilja ha lite feedback på en ny site där man skapar sin egen budget online. Det har ju poppat upp liknande projekt på sistone men jag tycker ändå att vi fått till en enkel och snabb tjänst som hjälper en att hålla lite bättre koll på pengarna. Uppskattar alla tips och förslag på förbättringar, funktioner och användarvänlighet, eller om ni ser några irriterande buggar eller dylikt. Ni behöver inte regga er för att testa utan det är självklart valfritt om man vill spara och kunna gå tillbaka till budgeten senare. www.smartbudget.se Tack =) /Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Riktigt snygg design ! Gillar den starkt ! Klockren tjænst. Lættnavigerad och snygg design.
Ni har faktiskt lyckats med en riktigt fin och bra site ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Säger som föregående talare, skitsnyggt!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Riktigt snygg!!!
Ni måste nog dock se över funktionen.. Ett enter på fel ställe gjorde att hela budgeten försvann ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj... Jag såg samma fel yeshper, det va ju inte bra. Det måste vara någon default-knapp som gör något helt galet. Ska fixa
![]() Kul att ni verkar gilla den. Ös på med kritik bara |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Perfekt! Jag å tanten försökte lägga upp en budget i excel, de var jättetråkigt! Ska testa sidan
![]() Snygg som tusan dessutom! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Såg najs ut! Glöm inte fixa någon fin mobil variant! Kör själv med Buxfer och hade nog inte gjort det länge om det inte hade varit för iPhone-versionen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Holger: Vad skulle krävas för att gå över från buxfer till smartbudget? Att man kan lägga in de verkligan köpen också så man har koll inte på vad man budgeterar utan också verkligen gör av med? Mobil version? Något mer, vad som helst.. ?
Vill bara kolla vad vi saknar jämfört med dem t.ex. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Nice work
![]() Skulle vara kul att kunna lägga in tex denna månad köptes 1 bokhylla eller liknande för att kunna hålla koll på utgifter som sker i form av köp i diverse affärer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lättare att förstå om du skriver "före eller efter skatt" istället för "med eller utan" i inkomstsumman, blir lätt tolkat som "med skatt betalad och inte betalad".
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|