Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fel i artikel.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-09-08, 21:24 #11
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
Jag har pratat (och träffat) Mats.. jag vet att han inte är personen som sysslar med lurendrejeriaffärer..

Att dom inte bara tar ner den informationen - känns som dom har mycker mer att förlora på att behålla den där.

Och Mats du gör rätt i att inte tillåta dom att använda dina svar..

Citat:

rättelse 2004-06-22
Fredrik Schuster, som är en av dem som står bakom Himmelriket AB, har hört av sig och vill ha några korrigeringar införda.
Gällande eventuella reklamationer vill Fredrik Schuster klarlägga att det är Himmelriket som räknas som försäljare och ansvarar för reklamationer. Angående bensinkostnad uppger Schuster att det är kunden som får stå för den kostnaden.

Schuster vill inte skicka någon kopia på det kontrakt som upprättas mellan Himmelriket och dess säljare så att vi själva kan granska villkoren, men håller med om att arbetsformen inte är lika bra som vid en vanlig heltidsanställning.
Någon betald semester får säljarna inte. Uppsägning varslas en månad innan utan att särskilld anledning behöver uppges. Himmelriket saknar kollektivavtal, saknar fackombud och de anställda förväntas vända sig direkt till företaget med klagomål på arbetsförhållanden och arbetsmiljö - samma företag som kan säga upp dem "utan särskilld anledning".

Och vilka som står bakom Himmelriket? Hur svårt är det att kontrollera?
Himmelriket HB - org.nr - 969692-7079.. bara ringa och kolla vilka som står bakom företaget...
Den infon finns ju på deras sida (iaf firmans namn)

[edit]ok.. dom hade visst sett det dom med...[/edit]

Stäm dom för förtal.. det är min åsikt
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017