FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tar gärna lite tips om billliga/prisvärda samt trevliga hostels i London eller lite utanför, dvs någon förort. Även hotell om dessa inte ligger över 500kr/natt.
Thanks mates... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag och min dåvarande flickvän bodde på The Generator där ett rum för två kostade 335:- per natt, det låg just vid Kings Cross. Det tog max fem minuter från tunnelbanestationen. Kvaliteten var ganska bra och människorna trevliga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har du verkligen koll på Londons geografi? Det låter jättekonstigt att leta boende i hela London inkl. förorter. Vart ska du egentligen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Kings Cross är sweet. Gångavstånd till en del trevliga områden och det går snabbt att ta sig med tuben runt i de centrala delarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Anvander alltid Hotwire nar jag bokar hotel, i snitt 70% billigare, har bara haft bra erfarenheter med dom (bokar hotel ca 2 ggr i manaden) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Piccadilly Backpackers är soft sålänge du inte förväntar dig någon standard. Precis vid Piccadilly Circus och sovsal för 12 pund per natt, egna rum också billiga.
http://www.piccadillyhotel.net/london-host...stels-main.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommer inte ihåg vad hotellet hette som jag bodde på senast, men det var ett ganska litet hotell som låg på en tvärgata till Oxford street, kostade ca 500 spänn/natt och var helt okej, var t.om. ordentligt med värme i rummen...
![]() Många av småhotellen kan vara förhållandevis billiga. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|