FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
![]() Jag säljer inte en hemsida (domänen), utan det jag säljer här, är själva scriptet + designen (färdig lösning) för en E-handelsystem. sidan går att testa på http://www.medluva.se/pan Detta ingår - Hemsidan inkl design - All Material (bilder, databasen, mm) - MySQL Databasen - 1 års support på hemsidan - OBS! webbhotellet ingår INTE - OBS! domännamnet ingår INTE Information om sidan - Sidan är programmerad i ASP mot MySQL - Sidan är även anpassad för de flesta webbläsare och de flesta upplösningar - sidan har en mycket avancerad adminsystem, där du kan göra alla ändringar. (klicka här för att ladda ner skärmdumpar på admingränssnittet) - realtid försäljningsstatistik (omsättnignen, kostnader, vinst) - E-handeln är mest optimerad och anpassad för att sälja kläder, men med lite programmeringskunskaper går det lätt att ändra på det. - sidan har en nyhetsspalt som går att administrera från adminsystemet - sidan har även en feedback system som ger besökarna att lämna feedback på köpet, och du som admin kan acceptera/neka feedbacken från adminsystemet. - betallösning (payson) Kort: Visa, Mastercard och Maestro Direktbetalning: Swedbank, Nordea, SEB, Handelsbanken Adminsystemet - se alla obetalda ordrar - se alla betalda ordrar - se alla krediterade ordrar - sök efter en specifik order - överblick över alla sålda produkter - se live försäljningsstatistik över omsättningen, kostnader och vinsten - lägg till ny produkt - ändra en befintlig produkt - radera en produkt ur sortimentet - specificera rea produkter - alla kunder hamnar automatiskt i nyhetsbrev - skicka nyhetsbrev - ändra/radera/lägg till nyheter på sidan (nyhetsspalten) - acceptera/neka nya inkomna feedbacks Förbehåller mig rätten att inte sälja sidan ifall jag anser att inkomna bud är för låga. Auktionen avslutas efter att jag har accepterat ett intressant bud. Om ni har frågor så kontakta gärna mig via PM! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det ingen kategori meny?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
En testprodukt listas som Pris: 4kr, men när man klickar in på produkten så är 4kr överstruket och reapriset 3kr finns där. Går det att fixa så att reapriset står vid listningen också?
![]() http://www.medluva.se/pan/default.as...oduct&id=15478 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
det går att fixa... inga problem... ors, är du intresserad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har fått bud på 5,000 kr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kundvagnen buggar lite om man inte fyller i några uppgifter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
dvs jag fixar alla buggar som dyker upp under 1 års tid.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
En fråga lite off topic bara.
På sidan där du gjort dina diagram använder du någon komponent för det eller är det enbart aspkod? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||