FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kommer gärna och träffar folk
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Försök inte att pressa datum så snart som möjligt. Många kan nog behöva planering och ju längre in på våren - desto trevligare
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Finns det något datum för detta? Gärna så man vet 2 veckor i förväg
![]() Början av april som pokerstjärna skrev? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Antar att det inte blir något.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Visst blir det något. Inte just nu dock... Planerar som sagt en lite fetare träff. Vi skulle kanske kunna köra en lite mindre träff nu i dagarna... Bara några stycken som sitter och ölar och snackar på krogen.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är på! Malmö eller Lund kvittar, helst Malmö så blir det inte så långt att gå.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Verkar inte hända så mycket i väntan på att den stora träffen blir planerad. Kanske vi ska sätta ett datum och plats på en mindre träff bara?
För att undvika att det blir mer snack utan någon action så föreslår jag något som vi kan utgå ifrån och ändra ifall det behövs. Plats: Ölcaféet på Möllan (Malmö) Datum: Onsdag - 22 April 2009 Tid: Från 20:00 fram tills vi blir utkastade |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eftersom det verkar vara svalt intresse så avblåser jag mitt förslag. Får väl ta oss upp till Sthlm nästa gång istället...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
hehe men damn it, jag har vatt bortkopplad i nån vecka nu med andra projekt så inte sett detta! Nästa gång ett sånt förslag uppkommer så räkna med mig!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|