FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det där med flygbolagen kände jag däremot inte till. Kan man alltså råka ut för att man inte får plats på planet trots att man har en biljett? När får man veta det? Att det är tydligt skulle jag verkligen inte vilja påstå för jag har som sagt aldrig hört om det tidigare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag själv har blivit utslängd 2 ggr från webbhotell en gång i tiden (2005,2006).
Fråga mig inte vilka webbhotell det var för det kommenterar jag inte. Jag anser att jag inte utnyttjade alls mycket och kontrollerade det noga, men webbhotellen hade en annan uppfattning. Jag säger inte att webbhotellen inte hade rätt till detta, för det är trots allt något objektivt. Att webbhotell säger upp kunder som anses utnyttja för "mycket resurser" är något som idag inte är ovanligt, många webbhotell har dessutom detta i sina villkor, samt jag själv har samma villkor för mina kunder. Webbhotell som trots allt lovar väldigt mycket, kan ha i sina villkor att efter vältycke säga upp sitt avtal mot kunder, och jag säger inget mot detta, jag brukar samma princip själv, men det man ska veta är att 1+1=2, dvs man kan inte gå efter vad webbhotell lovar att det ska ingå, mot klausulen att man inte får: "Bruka resurserna på ett onaturligt högt sätt" Det enda är att jag är skepiskt till Hagens "överförsäljning", jag själv skulle aldrig tänka mig göra något liknande, sen om Hagen stänger av folk eller inte, det vet jag inte, man kan ju om man är beredd ta den risken, men man bör ju vara medveten om den. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|