FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi ses!
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kommer. Sätt Hannes från GratisForum.se på listan.
|
||
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Administratör
|
Glöm inte bilderna nu grabbar (och eventuella tjejer)!
![]() |
#85 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bilder? Är i medis nu så är välla där om 5 typ :-)
|
|||
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för en trevlig kväll. Hann inte prata med alla tyvärr men det kommer fler tillfällen gissar jag.
|
|||
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för en trevlig kväll, missade helt det här med att ses utanför men det löste sig ganska bra tillslut ändå.
Ser framemot nästa träff och hoppas på ännu fler personer och kanske större lokal. |
||
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, tack för ikväll. Det var väldigt trevligt att få träffa er, om än att jag hade velat prata med fler.
Vi borde se till att detta blir en återkommande händelse. Vad säger ni om att ses någon gång i månaden? |
|||
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Absolut. Det blev väldigt lyckat. Definitivt något att upprepa. Både i mindre former, som den här, och i större.
Det blev lite lustigt att det under början av kvällen fanns två WN-grupper ovetandes om varandra. De som gick tidigt missade därför "den andra sidan". Men å andra sidan fick varje grupp en chans att prata mer med varandra innan vi satte oss ihop. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|