FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kolla med tidningen IQ student om de kan hjälpa dig. företaget som driver den heter Studentmedia och du når dem på 08-58707514 eller www.studentmedia.se
De är Sveriges största studenttidning om jag inte minns fel. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tryck upp eran logga "studentwebb.se" på pastapåsar/paket och dela ut. =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() I övrigt så har nämnda Studentmedia vykortställ som de ställer ut, men jag vet väl egentligen inte om det ger något vidare resultat, någon som provat? Jag tycker mest de verkar ligga slängda lite överallt... Om inte annat så är det nog inte så svårt att hitta webbplatser med rätt målgrupp online. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Pasta är uberbilligt, gott och snabbt, en Students dröm.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är vanligt att det delas ut pasta/mat/'lätt'-cider/-öl/tidningar/bröd till studenter, åtminstone här på LTU. Men visst, ger nog ganska bra genomslag eftersom intresset klart finns
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för tipsen. Problemen med giveaways är dels att det är dyra..., dels att det kräver en hel del jobb att få ut dem. Jag är mer ute efter nyhetsbrev, banners etc som passar målgruppen och är till rimlig kostnad. Jag har fått en del erbjudanden, om någon av er andra har sajter som passar är jag öppen för en diskussion.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
500g pasta på Netto för 2.95kr... inte så dyrt om det paketeras runt 300g/paket. Det är efter att man delat ut dem som word-of-mouth börjar röra på sig, dels så bor ju faktiskt folk i korridor så om du får ditt pastapaket så det ställs i deras kök så har du exponering där också. =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Att sätta upp affischer på anslagstavlor på universiteten är en billig metod att nå ut. Om du vill kan jag skriva ut a4-affischer och sätta upp på Linköpings universitets anslagstavlor mot rimlig betalning. PMa mig om du är intresserad..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|