FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon här mer än jag som reflekterat över vipkoden på webbdagarna. Vem, vad och hur bör man vara för att få tag på en sån?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kan möjligen tänka mig att gå. Men varför ska jag betala 4 900 kr för att lyssna på säljare? Bjud mig på det hela så kanske jag kan ta mig tid till det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja, det är lite i dom banorna jag tänker i också. Jag kan visserligen lätt tänka mig att betala för att gå. Men 4900kr tycker jag är lite saftigt då man inte vet med säkerhet vad det kommer att ge en.
Någon som deltagit förut? Kanske Peter kan släppa fram lite ljus på det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ring runt till deras partners och presentera dig som potentiell kund, föreslå ett möte under eventet och tigg till dig en vipkod?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det IDG som ligger bakom? Det brukar följa med såna där koder om man köper någon av deras datatidningar, testa köp ett nummer av internetworld.
Edit: 50% rabatt på http://www.lemoon.se/webbdagarna Edit2: Är deras tävling laglig? "lotta ut". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag prenumererar på Internetworld och Techworld, och hade hoppats att få en inv där för dom har ändå "tjatat" (
![]() ![]() Jag får nog försöka dra i rätt trådar eller köra på 50% förslaget. Bra tips förresten Oskar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|