FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
alltgratis kör hårt med det. den sidan e ju för fan bra... lol, att jag inte sätt en sådan innan. innehållet vinner stort över layouten på hemsidan
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker inte detta skall vara möjligt. Jag fick välja mellan en uppsättning banners när jag valde programmet, och jag hittade en banner som jag trodde skulle ge mig en hög CTR. Sedan byts den bannern av allgratis.com, jag gillar inte det. Har jag möjligheten att välja så ska väl mitt val respekteras? Bortsett från den incidenten så ger jag helt klart tummen upp för double.se ![]() 220:- på ett dygn med en enda banner på en website ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det någon som kör leads-program via double?
Klarar man sig från en massa oseriösa anmälningar om man erbjuder ersättning för anmälningar till en gratis tjänst (i mitt fall gratis testperiod)? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
För 5:-/registrering så är det inte värt att hålla på och tramse med proxyservrar och rensa kakor för att få några extra registreringar. Jag antar att du ganska lätt kan se om nån förösker bomba ditt system med automatiska registreringar? Er bjuder du däremot en hundralapp per registrering så får du väl räkna med att någon kanske börjar skicka ut sin länk till kompisarna för att dra in lite extrapengar. Fast jag tvivlar på att det är något speciellt för Double. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
är det någon speciell sida du syftar på i inlägget ovanför eller?
har ett par sidor som genererar ovanligt mycket klick nämligen....pma gärna! MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man kör en leads kampanj och får falska ansökningar så har man rätt att dra tillbaka lead avslutet. Det går att se precis vem som skickar dessa leads så de inga problem.
När de kommer till klick-fuskare så finns ju dom där ute tyvärr. Vi gör vårt bästa och stänger ut alla vi hittar. Jag har själv sett precis som robertsson säger att så snart vi stängt ner någon så går dom över till nästa nätverk. Tråkigt men så är det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
något jag saknar är rotations-script för annaonsrotation så att man kan ha flera banners på ett och samma ställe. kommer det kanske inom kort?
ps: jag saknar festivalbussen i "mina program" ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Medlem
|
Har inget rotations script idag men ska fundera på det. Om du inte har festivalbussen i "mina program" så beror det förmodligen på att du inte blivit godkänd av programmet. Gå till festivalbussens "grafik sida", där bör du se om du är godkänd eller ej.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Saint, jo jag valde faktiskt tyvärr att neka dig. du har en bra sida, det kan jag inte säga annat om, men eftersom vi ganska ofta pratar med föräldrar till våra kunder som ofta är ungdomar, ofta inte äldre än 16-17 år vill vi inte bli förknippade med fel "ord"....
gjorde för länge sen reklam på en sida som tydligen hade en del skumma länkar och det fick vi ganska snabbt äta upp. Så det är anledningen till att du fått ett nekande av mig...hoppas att det är ok! ![]() mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|