FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lol
![]() tyvärr så fungerar inte registreringssidan på double ännu. får vänta... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hårdvaran är som sagt inte billig men vi anser att det är ännu ett viktigt steg för oss i vår tillväxtsprocess. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Aktiveringssidan funkar däremot inte...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu är den också fixad, prova nu. Server bytet har haft inverkan på enstaka små sidor som ni kanske märker. Säg bara till om ni ser någon mer vi kan ha missat
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tyckte att jag läste vid registreringsansökan om att man skulle få en bekräftelsemail om attmna skickat iväg en ansökan -- något sådant har jag inte fått ännu i alla fall. registrerade mig för nån timme sedan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Körde igång med Double.se "på riktigt" idag. En enda banner från dem ser ut att generera typ 150:-/dygn, helt klart godkänt!
Men nu blir jag lite konfunderad. Jag hade valt att visa en svart banner med vit text, den visades i ett par timmar. Och nu helt plötsligt står det "gratis startpaket" och är en comviq-logga. Sånt ska inte hända! Har jag valt en banner så ska den visas och inget annat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Medlem
|
Såvida inte någon av våra annonsörer har mixat med comviq banners så finns de ingen möjlighet att en comviq banner skulle kunna dyka upp... Vi har inte Comviq som annonsör idag.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|