FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok var hittar man Billiga redovisningskonsulter + revisorer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
vi använder e-bokföringen hos Swedbank-lysande!
Vår redovisningsbyrå använder samma system och vi har tillgång till allt på samma ställe genom dosa så det funkar kanon. Budget, momsredovisning allt på samma ställe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kan bli en av dina bäste mentorer om det funkar bra.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
e-bokföringen hos Swedbank, kan någon berätta mer om denna? är den lätthanterlig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är det bästa som uppfunnits på mkt länge. I samband med att du betalar dina räkningar går du in och bokför samtidigt. Inbetalningar bokförs med några få klick. e-bokföringsfakturan från Swedbank är den enda faktura jag ler när jag betalar eftersom ebokföringen sparar mig massor med tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
En revisor som är värd något kostar nog 1200 spänn och uppåt men de betalar sig i form av skattetips och annat så det är egentligen ingen nettokostnad utan ren vinst. Redovisningskonsulter har jag däremot enbart dåliga erfarenheter av, har aldrig hittat bnågon som är värd pengarna. Jag är en erkänd amatör på bokföringsområdet men när jag gör ett bättre jobb än de som är yrkesverksamma proffs så blir man mörkrädd. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|