FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte bara dela med mig av ett lustigt mail jag fick idag,
Att man kan klaga på spam det kan jag förstå men motsatsen :blink: Fick som sagt ett mail idag från en kund i butiken. "Hej xxxxxxxxxxxx.se, jag är riktigt irriterad!!!! Skickar ni aldrig ut nyhetsbrev, med information om nya varor osv.????? Jag har aldrig fått något och är ändå prenumerant sedan i juli 2008. Vänligen plocka bort mig från er mailinglista /xxx xxxxx" så skäms på mig för att jag inte vill öka försäljningen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha det där var ju ett roligt mail! Bara den personen i listan gör det ju värt att göra utskick, synd bara att hon inte är kvar nu då
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Då kan man ju undra varför du har ett nyhetsbrev om du inte skickar ut några?
Det finns inget som konverterar så bra som nyhetsbrev (om du har nåt att erbjuda vill säga) Så konstigt var nog inte det mailet i alla fall. Prenumererar man på nåt så förväntar man sig också att få nåt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() --------------- Helt orelaterat så brukar jag säga att ju konstigare ett mail är, desto fler utropstecken och frågetecken hittar man i det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Men så gulligt, hahaha! Där har han/hon suttit och väntat dag efter dag och retat upp sig mer och mer på att det fortfarande inte kommit något nyhetsbrev.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Heh, konstigt att ingen annan någonsin tänkt så. Själv har jag irriterat mig över företag som samlar in min mailadress men inte gör något av den, inte för att jag vill handla av dem just den sekunden men för att det känns oseriöst att samla mailadresser utan att göra något av dem. Så vitt jag vet så kanske företaget i fråga sålde adresserna vidare till spammare.
Sätt ihop ett nyhetsbrev och skicka ut eller ta bort registreringen för den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det är okej att samla in mailaddresser för att KANSKE skicka ut nyhetsbrev senare, eller? Jag gör själv så på en av mina siter, väntar tills jag fått tillräckligt med användare helt enkelt innan jag orkar lägga ner tid på att skriva ihop ett.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|