FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle behöva hjälp av någon som är duktig på PHP och som kan implementera Invision Powerboard med vårt membersystem på siten. Även lite annat smått och gott behövs hjälp med.
Är jävligt akut då vi skulle ha öppnat för ett bra tag sedan men så mitt i allt så drog vår kodare och nu är vi fast ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Berättar du vad (eller ATT) du är villig att betala tror jag en hel bunt kan nappa.
Och jag tar det som en självklarhet att ni har mer att erbjuda än kapsylöppnare... ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Hehe WN
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Klart rolig tråd med kapsylöppnaren
![]() Saken är det att jag tjänar inget på siten och kommer förmodligen inte att tjäna någon större summa på den heller under dess livstid. Självklart kan man ju inte förvänta sig att folk skall jobba gratis i hur stor utsträckning som helst heller. Saken är det att de kodare jag varit i kontakt med kommer med fantasisummor då de verkar tro man är helt blåst eller drar in miljoner på ett hobbyprojekt. Som en av kommentarerna sa i kapsylöppnarfallet så OM företaget går bra så står de med storkovan medan kodaren står med en kapsylöppnare. Självklart är det så men vad står ägaren med om hela skiten läggs ner? Då har iaf kodaren en kapsylöppnare medan ägaren har nada....om han inte lagt undan ett ölunderlägg till sig själv that is :P Hitta folk som vill koda för pengar kan jag kolla gula sidorna och få hundratals på ett par sekunder, ganska dumt att skriva här då om det var det jag var ute efter? Det som jag ser som gångbart i så fall är att man skaffar en bra relation, kommer överens om en lättare ersättning och om det visar sig att siten går bra och drar in pengar så kan kodaren få mer betalt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan göra det, mot att jag får ett års gratis annonsering med obeg. visningar/klick.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Atlas: Hur mycket har de krävt?
Övriga: Våga Vägra Gratisjobb :P Till de som jobbar gratis: tror ni verkligen att ni lättare får jobb inom it-branschen för att ni hjälpt till med någon programmering på en hobbysida?
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Får faktist ofta mail osv från folk som undrar vad jag skulle ta för att göra olika saker för dom har hört från andra att jag hjälpt till lite här och var. Ps. Kanske börjar bli lite offtopic? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|