FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Satt och pulade lite med en artikelkatalog och kom fram till något som jag tycker börjat närma sig de ledord som jag valde när jag började: Publiceringsvänligt, Läsarvänligt, Nytänkande.
Nu kanske ni inte håller med om detta, men jag har inte sett Wordpress andvändas på detta vis tidigare. Tar gärna emot kritik och feedback på : www. linkedoo .se PS. Geo-länk funktionen fungerar inte f.n. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lade till en funktion för att testa pagerank på inkommande länkar till en domän...testa och kom gärna med feed back.
http://www.linkedoo.se/inlankskvalitet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
...så la servern av precis nu... typiskt.
återkommer när det är åtgärdat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Trevlig tjänst, dock så verkar den inte uppskatta IDN domännamn, man får ett 'Division by Zero' fel om man plitar in ett IDN domännamn.
Edit: Jag talar alltså om PR checken på inlänkar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ok, ska kolla på det.
Verkar vara uppe igen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ser snyggt och trevligt ut tycker jag. Däremot vet jag inte riktigt vad som skulle vara nytt?
Du har missat översättning på ett ställe - se t.ex. Om Linkedoo i menyn.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det ser bra ut, men jag undrar om det inte varit smidigare att koda något eget istället för att göra om en bloggdesign? Går det inte att ta bort "Comments are closed." från de sidor som inte ska kunna kommenteras? Det känns lite onödigt att det skrivs ut längst ner på inlänkskvalitet-sidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har uppdaterat med era kommentarer och lagt till lite mer statistik, med bland annat jämförelser och topplistor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Härliga färger i layouten. men logo'n saknas :S
|