FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
skoj att många säger att domäner är dyra/bra och när dom ser en dyr domän tror ingen att det är sant;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag kan tänka mig att liknande kommentarer skulle kommit om Thomas lagt ut tv.nu för 100 miljoner sek!? ![]() Det är bara att inse att "sanningen" ligger i betraktarens ögon.. Vad som är godtagbart att sälja/köpa för är naturligtvis helt upp till innehavare/potentiell köpare och ingen annan. Däremot kan man väl ha sina egna åsikter om sannolikheten att sälja till ett extremt högt pris. Sen vad gäller gummiankas kommentar - de tiotal kommentarer jag hört om den tråden (utanför wn) du syftar på är att den ganska tydligt delade upp medlemmars åsikter och syn på "affärsetik" i två läger. Märkligt nog kommenterades inte MD´s agerande som att det skulle varit tillbörligt på något sätt - faktiskt precis tvärtom, utan det var mest andra medlemmars "ytterligheter" som kommenterades.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror ni missat hela poängen. Han ifrågasätter inte möjligheten att sätta höga startbud, utan möjligheten att ändra startbudet EFTER att bud lagts. DET är ett skämt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |