FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla lite på nya hotscripts och jag måste säga att jag är besviken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker att deras design alltid varit en stor flopp tyvärr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det bara jag som ser en stooor analogi mellan sidor från USA och ful design?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Sååå hemsk var den väl inte... Lite överdrivet stor här och där kanske.
Anyway, snyggare än förut men långt ifrån världsklass. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
eeew! lägga en stor FET banner direkt under menyn och innan kategorierna.. dumt, dumt.. Om dom vill ha besökare till sin sida måste dom se till att den är användarvänlig.. den placeringen av bannern gör att folk måste spendera mer tid och därmed mer frustration för att hitta det dom söker..
Dom tänkte säkert så här: - JAG VET! Vi slänger dit en stor fet banner direkt under menyn så kan inte folk missa det! - Ja, bra idé! gör så! - (från längst bak i rummet)Vi ska inte låta 5 slumpmässigt utvalda personer på kontoret testa sidan? - Va? hahaha! nej, vi är bäst! vi har rätt.. äsch, skit samma! Vi vet alltid bäst! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Brukar hänga där ganska mycket och det kändes som att jag skulle ge dom lite feedback,
så jag maila dom mina synpunkter. Hello, Thanks a lot for your comment; we really appreciate your feedback. We are continuously working on improving the current beta site. What are the things you do not like with this new design? Best Regards, Ahmad Permessur Support Team l like this new hotscripts design! The only problem i can see is that focus on your main products (scripts) is gone, there is no feeling, difficult to look and find any products. Old design was genial and main reason why hotscripts is leader. Minimal face lift would be better... thanks peter Hello, Yes, I would agree with you. I'll forward your comments to our development team. Keep your suggestions coming. Best Regards, Ahmad Permessur Support Team |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, den suger drastiskt! Helt värdelös, hoppas de byter tillbaka bums. Mycket svårare att jämföra olika system med den nya designen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ganska lik loopia var den oxå
![]() |