FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använder sen en tid tillbaka Skype för affärssamtal när jag befinner mig utomlands och ska ringa till en svensk mobiltelefon. Fungerar fint fint förutom laddningen. Någon som vet varför jag inte kan tanka på mer än 100 kr åt gången och varför det är en spärr på typ 1000 kr/mån genom kort?
Jag menar, vill dom inte ha kulor in till skype lr? Dom är verkligen proffs på att inte skylta med telefonnr till support eller mailadress.. Hoppas ni har någon idé!//TACK! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Problem med skimmade kortuppgifter som används för att ladda Skype-konton som sedan används för att ringa mysko nummer? Väldigt praktiskt sätt att få ut pengar från stulna kortuppgifter...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det förstår jag. Men sammma sak är ju om jag ska köra PayPal lr en annan betallösning. Den är begränsad till 100kr per transaktion. Jag menar hur kul är det och sitta och bokföra 40 skype fakturor per månad. Blä.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Bojkotta Skype?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Känns mer som att skype begränsar sina kunder. Tjänsten heter Business Skype. Undrar hur business den verkligen är.. För mig känns det mer som en konsumentanpassad tjänst för privatmarknaden med tanke på alla begränsningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Efter lite klickande hittade jag hit:
http://support.skype.com/en_US/search_first/ Gör en sökning som verkar relevant för ditt ärende, och sedan får du en länk till ett supportformulär. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|