FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
För att kunderna kanske inte är insatta i just dessa processer, vilket konsulten de anlitar SKA vara. Att utveckla något nytt, ip-filter i all ära, bör göras i en separat miljö, speciellt om man kör andra live produktioner på samma server, allt för att det inte ska hända något som stör de som är live. Jag var lite optimistisk här om dagen och la ut en sak för betatestning. Vips så gick hela servern ned, startade om och vips var den nere igen. Förstod inte vad det kunde vara, förrän en betatestare hörde av sig. Ibland kan man inte förutse alla variabler när man utvecklar, därav ska utveckling och testning ALLTID bedrivas i separat miljö innan de tas i bruk. /Patrik Berggren |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Självklarhet? Nej, det är inte en självklarhet. Jag har som sagts inte sett några effekter, gällande SEO, ej heller får jag speciellt mycket trafik ifrån Infoo (eller tidigare sunet, kthnoc). Finns andra sätt med klart större SEO effekter än Infoo. Det är någon "hype" någon skapat, skulle jag kunna tänka mig. /Patrik Berggren |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sedan är det ju flera andra saker som spelar roll, t.ex vad du har för Titel och hur stor konkurens det är på sökordet du vill optimera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Egenreklam får inte förekomma i någon form // Moderator
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
fick idag svar på min fråga jag ställde till kundtjänst på infoo,
Hej Kalle, nu har jag hittat din anmälan som kom till vår inkommandekö den 19/1. Vi behandlar ärendena i turordning och är nu på de ärenden som kom in den 8/1. Så om en eller ett par veckor bör din anmälan behandlas. Som sagt, vi ber om ursäkt för att det dröjer, men det har kommit in en hel del anmälningar den senaste tiden. Med vänlig hälsning/ Infoo.se |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|