FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det finns en klassiker när det gäller telefonsäljarna som ringer...
och det är att efter man sagt att man inte är spec intresserad av tjänsten/produkten så säger säljaren..."vänta lite" och man blir bortkopplad..... sen efter 20-30 sekunder.......så är säljaren tillbaka.... Ooookay.... jag har pratat med min chef! Det här får du inte säga till någon..... men vi är redo att ge dig rabatt/halva priset/dyl.... och SJÄLVKLART! får du dela upp betalningen på 2 gånger.........va säger du ska vi köra !?! hade 2 tfnsäljare förra veckan som "pratade med sin chef" ![]() Får man lära sig den frasen på säljkurserna? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När säljarna för telefonbolag ringer mig, så frågar dom vem jag har som telefonoperatör, när jag har sagt vem jag har, så brukar dom bli tysta och sedan säga grattis och avsluta samtalet.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
- "Jag har xxx... Då har ni inget att komma med va?" - "Jaha, ja näe då har vi inget att komma med. Då förstår jag att du är nöjd. Tack och hejdå!"
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det där med att prata med sin chef är något man lär sig på utbildningen ja, men det funkar inte då alla har genom skådat det för länge sedan. Det är bara för att få kunden känna sig speciell, funkar dock inte så bra på mig då jag själv utbildat många sådana säljare..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur går man tillväga om man vill stå med i lokaldelen under IT företag? Pris?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |