FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Eftersom det är så många som verkar ha problem med att få svar och saker gjorda hos sina leverantörer så tänkte jag ge min leverantör lite ros.
Skickade en förfrågan idag ca 17,10 om att koppla ännu en domän till min befintliga. Kl 17,18 får jag ett svar som talar om hur jag ska gå till väga. Har 3 domäner hostade hos dom på 3 olika konton. 2 används aktivt och under det året jag haft dom som leverantör så har den ena domänen legat nere kanske 1 timme sammanlagt. (Vad jag vet och har sett själv, kan iofs vara mer utan min vetskap. alltså ej vetenskapligt mätt) Det enda jag skulle kunna tänka mig vara nåt att påpeka är att dom uppgraderade alla konton till mer utrymme och överföring utan att skicka ut mail ang detta. Fanns att läsa på deras hemsida såg jag senare när jag upptäckte att jag hade 150 mb till utrymme. Detta var ju iofs inte dåligt men en liten info hade ju inte skadat ![]() 250mb/5gb/100pop3/ftp/php/3mysql/1extra domän/å lite annat. Detta för 250:- (+moms) per år. Vet inte om jag ska skriva ut namnet, kanske strider mot några regler. Avvaktar med det, pm om du vill veta isf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om webhotellet i fråga finns i WN´s webbhotellguide kan du göra kommentaren där, om dom inte finns med så kan du ju tipsa dom om guiden då vi strävar efter att få in så många hotell som möjligt och allrahelst få till kommentarer på hotellen.
Försök i största mån utelämna pris i en sådan kommentar då vi önskar att guiden ska vara en pris-fri guide och baseras på annat än kostnaden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
http://www.webforum.nu/showthread.ph...421&forumid=20
Känns endera som om du är på korståg att frälsa världen med ditt beröm eller så är det smygreklam för något du själv är inblandad i? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
snygg reklam isof..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är inte "inblandad", är endast kund hos dom. Tänkte det kunde vara kul med lite glada "miner" nån gång istället för alla som "gnäller" på sin leverantör. Men om det inte uppskattas så ber jag någon moderator att plocka bort denna tråd alls.
Det var inte tänkt som någon form utav reklam, därav utelämnandet av min leverantörs namn och url. Att jag sedan skrivit samma sak hos webforum är för att jag läser båda forumen och ville dela med mig av min egen erfarenhet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|