FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har förmodligen det viktigaste mötet hittills med mitt företag imorrn, åka ner till stockholm å träffa ett annat företag om en deal. Denna deal är så pass stor....att...ja...inte ens jag kan föreställa mig!
Hittills ser det jävla bra ut, men man kan aldrig vara säker förrens underskriften är på å klar! Många saker man måste tänka på innan man sticker iväg på dessa möten, har just strykit mina kläder :lol: Dags att klippa sig om en timme också. Hehe...må gudarna vara med mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lycka till Johan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill också lyckoönska dig så mycket det bara går. Får man fråga vad dealen handlar om?
Råd, hmm... använd lite munvatten och skrapa tungan så att du får en fräsch andedräkt. I övrigt bör du väl stänga av telefonen, inte komma dit stressad och givetvis komma i tid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Naq, tuggummi....Har alltid mobilen på ljudlöst, tycker det är pinsamt då man träffar folk å det ringer... Plus eftersom jag flyger till stockholm för detta så åker jag självklart taxi hela vägen. Du kan få veta imorrn då den är "klar" :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lycka till!
Finns inget roligare än när man får en affär eller nån offert godkännes! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lycka till
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
när denna deal är klar, ska jag ut och resa med alla europas lågprisflygbolag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
20:20 och nyfiken... Hoppas allt gått vägen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad gött hoppas att allt går bra
![]() lycka till |