FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer nu koder till en fullt fungerande Rewardsajt
Lätt fakta: Inkomster: 0kr Medlemmar: 0st Statistik: 0 Alltså du som själv vill starta en egen rewardsajt med eget domän samt idé har goda möjligheter. Domänet har inget med sidan att göra, har bara gjort ett Ex. = Gratis kondomer går ju lätt göra om till ex. gratis godis, gratis biobiljetter, ja det mesta. Kom in i kika: URL: http://goaklipp.se/ Anv. Webmaster / Pw. 123456 Du får självklart skapa ett eget test konto om du vill. En lätt Administration där du kan: -Ge poäng till medlemmarna manuellt från nätverken. -Lägg till klicklänkar (klick), erbjudanden (leads) -Hantera alla Ordrar medlemmarna skickar in. -Lägga till/ändra/radera medlemmarnas info/poäng -Nollställa tävlingspoängen på alla -Lägga till frågor och svar under Faq -Kolla statistik Medlemmarna måste verifiera sin E-post för att kontot ska Aktiveras Glömt Lösenord funktion Medlemmarna kan köpa kondomer via sms Skicka ut till alla dina msn kontakter med lite info om sidan.... Ja, du får kika på sidan själv helt enkelt om du vill veta mera.... ------------------------------------------------------------------------------------------------ Pris. under 10k, Skicka ett PM eller så addar du mej på messenger: [email protected] Säljer som privatperson. Frågor & Svar tas via PM eller Msn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gör gärna om sidan efter dina behov, hör av dej.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför i helvete har ni använt en design som var vår - men som inte användes, som låg live innan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det är sant så är det mycket dålig stil. Kan ni verifiera detta, expression?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
----------------- Jag kan ju tillägga att det är jag som har programmerat den där sidan för typ ett år sedan, jag sålde en sida vid namn stinkbomber och jag ser klart och tydligt att det är min gamla php.. Det känns även som att den här personen som säljer har fått någon idé om att sidan kommer säljas dyrt bara för att gratiskodis ligger upper för försäljning och har vad jag sett fått relativt höga bud. (Samma koncept på båda). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Äger / ägde inte expression (Anjus) stinkbomber.se ? men samtidigt försökte säga att de va nån annans fel att de spammades ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Många mejl kring Pris, orkar inte svara på alla så lika bra att skriva ut det här! Sextusensvenskakronor eller Danska! Då ja bor i Danmark just nu!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Dock intressant Mrrelaxe att få höra ditt svar på de ovanstående kommentarerna ang att designen inte är din. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|