FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå alla
Nu ska ni få ge lite feedback på en sidan ni kanske inte ser varje dag (eller kanske ni gör?). Det är en kontaktsida för sex som heter http://www.sexdirekt.se Synpunkter, åsikter osv tas gärna emot. Ni kan logga in med Anv: demo Lösen: demo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ehm... vad tusan för upplösning räknar du med?
1024x768 och 800x600 eller min normala 1280x800... i alla de upplösningarna blir sidan felcentrerad och text hänger utanför grafiken. Den där tower-bannern är inte lyckad att ha längst ner.. den hänger utanför innehållet ![]() Edit: För övrigt så gillar jag designen vid första blicken.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
NSFW?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
tack taz, ska kika på det
![]() DigitalUnit: hehe, beror på vad du har för jobb ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Rätt ok sida.
Men det luktar lite källare och porrklubb, det kanske var meningen iofs ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ser skum ut i Mac. Bra designupplägg dock. Slipa på så funkar det nog tillslut. Jag gissar att konkurensen inte är helt obefintlig angående denna målgrupp, så det gäller nog att sticka ut och vara bland de allra bästa för att få flitigt med kunder/besökare. Användarvänlighet är nog viktigare än design, även för "stork**** kille", haha
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick många nya medlemmar efter länken har på WN. Undra hur det kommer sig, hmmm
![]() ![]() ![]() Nu har vi fixat till lite på designen, hoppas det ser lite bättre ut nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det är fortfarande lite galet i Safari. Då en inte helt oansenlig del av svenskarna numer använder denna browser skulle jag personligen ha det i åtanke.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
okej, tack. Får kike lite mer på detta
![]() |
||
![]() |
![]() |