FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
min domän ligger på ONE.com. och har legat där i 2 år snart, kan starkt rekommendera detta, har aldrig haft problem. subdomäner är tillgängligt också.
bra livesupport. enkel hantering av databas och obegränsat med e.post konton. Och sjukt billiga!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag rekommenderar det inte om du skall utveckla i vbscript/asp just baserat på att ASP!Chili ger begränsningar, som tidigare sagts i tråden.
Jag har flyttat från One.com sedan länge och nu är jag hur nöjd som helst ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Okej, själv kör jag i php och har ett webbläsarspel uppe,
funkar perfekt. Fast One.com har begränsingar tyvärr. enligt deras regler får man inte kunna ladda ner något från sidan, jag ville lägga upp ett program jag själv byggt så jag frågade live supporten och dem sa att jag fick isåfall bara länka till download.com där programmet kunde ligga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
|
||||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Svaret jag fick från One var lika proffsigt som deras servrar, "Det är fel på ditt script". Eftersom jag inte trodde dem så köpte jag en VPS istället, slängde upp scriptet och allting flöt... One.com är väl billiga och bra om du vill slänga upp en informationssida eller dylikt, men inte för ett mera krävande script. Edit Citat:
Extra tillägg De påstår att de har "fri-trafik", men de äger ju självklart rätten att stänga ner ditt konto om de anser att du stör andra kunder med din trafik ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
koppla min andra domän (som är köpt via surftown) till dom men fick ett blankt "Nej det går inte". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har ställt många frågor till dem inom php kodning, och fått ganska bra svar på det. Men det här med trafiken kan jag inte svara på, har inte haft någon stor trafik på min hemsida. EDIT* en schyst grej med One är att man får "presentkort" på google adword med 500kr :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
|
||||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Gällande Surftown så varierar antalet domäner beroende på vilket konto man har. Jag kan ja 10 kopplade till mitt Surftown konto. |
|||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|