FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||||
|
|||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ja, jag såg att mitt inlägg raderades. Kul att WN är rädda för att skicka ett par klick till min webbhotelltjänst, speciellt när WM's eget "subforum" nyaste inlägg är 1 år gammalt ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har en kund som ligger på crystone och där fungerar php och ASP (på samma konto) väldigt bra. Om det är samma upplägg som One.com tror jag inte. Har inte för mig att det är en SUN ASP!Chili utan en en ASP version som ligger på Apache.
Rätt bra kontrollpanel också. Jag är rätt säker på att man kan ha flera domäner/webbplatser också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Varning för Crystone.
Jag har precis bytt ifrån dem efter flera dagars nedtid, många många samtal och ett fantastiskt dåligt bemötande av supporten. Deras webserver skapade mer och mer problem tills den helt slutade att kompilera min ASP.NET-applikation. Det berodde på "din ruttna kod" enligt supportpersonalen. Oavsett kvaliteten på koden så upplevde jag supporten som bedrövligt. Nöjd nu när jag bytt och .net-applikationen fungerar för övrigt 100% felfritt på mitt nya webhotell (web10). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||