FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Oj, vad du reagerar hårt bara för att man inte håller med dig.
![]() Citat:
Citat:
claesm lilla bild visar verkligen hur fel det kan bli när man tänker enkelspårigt. Vidhåller att det finns flera saker att ta i beaktning innan man beslutar om poliserna ska avskedas på grund av några uttalanden i slutet sällskap. Respekterar era svart/vita åsikter men håller inte med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Personligen gillar jag att åskådliggöra brister i logik med Underpants gnomes förklaring av deras flöde från att hämta kalsonger till pengar i kassan. Det påminner ganska mycket om t.ex. landsting och kommunal verksamhet.
Tyvärr fungerar inte kalsongteorin här, Jan Erikssons kod fungerar däremot ypperligt. EDIT: Underpants gnomes finns med i ett avsnitt av South Park |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
![]() Två citat som jag gillar, <!--QuoteBegin--François-Marie Arouet de Voltaire (1694-1778) @ Jag hatar dina åsikter men är beredd att gå i döden för din rätt att framföra dem. [/quote] <!--QuoteBegin--Alexandre Dumas d.y. (1824-1895)[/i] Diskutera aldrig. Man omvänder ingen. Åsikter är som spikar: ju mera man hamrar på dem, desto hårdare sitter de. [/quote] |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|