FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjena!
Finns det någon här på WN som känner till websiterace.com och tävlingarna där? Jag har aldrig hört talas om dem... Är det seriöst eller inte? Tack på förhand! //A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fick också en "inbjudan" till den "tävlingen". Jag fattar inte varför man ska betala för det. Det är nog bara en stor scam allting. Forget it är mitt tips.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick följande mail.... Fetmarkerar det jag tycker är anmärkningsvärt.
Citat:
För övrigt känns deras största sponsor radioguide.fm rätt B, för att inte tala om websiterace.com´s egna hemsida. Förstasidan är en 600 kb stor png. Jag kommer inte att delta i tävlingen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I vilket fall som helst borde dom anlitat en riktig översättare istället för att själva översätta från finska till svenska :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi fick en inbjudan och en kollega känner de bakom Radioguide.FM och de är inte alls med på detta, enligt dem själva.
Ett företag som listas som deltagare är Svenska Spel och min kollega var bara tvungen att kolla med dom, ifall de var med i detta. Självklart var de inte det och Svenska Spel blev lite sura och skulle kontakta sin säkerhetsavdelning angående detta. Rena bluffen helt enkelt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Finns ju telefonnummer och e-post på sidan, men inget man orkar bry sig om
googlade telefonnummer och inga träffar alls förutom till tävlingen. hmm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inser man inte direkt att detta är en oseriös aktör så kanske man borde fundera lite över sitt yrkesval som egen företagare.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nu verkar NRJ vara en stor sponsor också! Fräsigt, jag tror jag ställer upp direkt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lustigt, fick ett mail precis som jag tyckte kändes lite bluff-aktigt. Började googla det och hamnade här i en tråd jag skrivit i för två år sedan.
Det är samma arrangörer men dom har nu anlitat en ordentlig översättare verkar det som. Mailet denna gången såg ut såhär: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Vi har också fått en inbjudan, och även om mejlet och sajten ser mer proffsig ut nu så känner jag mig skeptisk. De skriver att de ska jobba aktivt på Facebook men jag kan inte hitta dem där och så vitt jag kunde se hände inte mycket när jag klickade på gilla-knappen på deras sajt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|