FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Vad skall jag göra? Jag har provat med diverse e-postadresser jag kan tänka mig att jag använt, men ingen av dem verkar vara rätt. Det enda jag har är mitt "tracking id". Hur skall jag lyckas fåtag på mina inloggningsuppgifter? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
sök i din mail efter välkomstmail från google?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Redan gjort, hittar inget.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
använd kontaktformuläret till supporten
https://www.google.com/support/googleanalyt...tact_type=login Ange "Previous admin left - need login" som issue |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tyvärr vill man nog helst undvika att ha kontakt med Google support.
Finns det någon som kan vittna om en givande relation!? Förutom standards svar med goddag-yxskaft-svar är kommunikation med kollegorna inte Googles paradgren... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Snacka dynga...
Jag använde formuläret själv när jag var i liknande situation (admin slutade och lämnade inte uppgifterna). Det gick hur smidigt som helst och supporten och jag hade tillgång till statistiken efter ett dygn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag tycker att google blivit bättre det senaste året på sina kundrelationer. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|